Demo

Михайло Михайлович Поплавський

Завідувач кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики, доктор педагогічних наук, професор. Засновник першої в Україні кафедри PR (1996).

Автор підручників і навчальних посібників для вищої школи: «Азбука Паблік Рілейшнз» (1997), «20 принципів управління» (2006), «Азбука Паблік Рілейшнз» (2007), «Лідерство як бренд» (2016), «Формула успіху» (2016), «Абетка public relations» (2016) та інших.

Засновник практичної школи лідерів (2016), автор майстер-класів «Формула успіху», «PR-проект «Співаючий ректор як технологія»», «Схеми Поплавського, або Бізнес на імені», «Лідерство як бренд». 

Спираючись на аналіз світового управлінського досвіду та зважаючи на значну роль PR в міжнародному, політичному, економічному, культурному житті суспільства, у 1996 році Михайло Поплавський створює першу в Україні кафедру зв’язків з громадськістю і реклами для підготовки фахівців сфери піар. У 1997 році Михайло Поплавський першим в Україні використав PR-технології для популяризації вищого навчального закладу. На основі «теорії стресу» реалізував піар-проект «Співаючий ректор».

Михайло Поплавський є розробником концепції «ВУЗ XXI століття» – одного з перших експериментальних проектів вищої школи, підтриманих на державному рівні.

П’ять років поспіль (1997, 1998, 1999, 2000, 2001) М. Поплавського було визнано «Ректором року» за результатами Всеукраїнського рейтингового опитування, проведеного Українською студентською спілкою (УСС).

Із 1997 року – засновник і генеральний продюсер дитячої національної телевізійної програми «Крок до зірок». У 2000 році Всеукраїнський конкурс «Крок до зірок» відзначений премією «Золоте перо» як кращий телевізійний проект для дітей та молоді.

За значний особистий внесок у соціально-економічний, культурний розвиток України та вагомі трудові досягнення нагороджений орденом «За заслуги» III (2000), II (2001) та I (2007) ступенів. 

У 2004 році на Національному телебаченні вийшла програма «Наша пісня», автором ідеї та генеральним продюсером якої став М. Поплавський. У 2008 р. започаткував телевізійний національний проект «Українська пісня року», щорічні концертні програми «Ми – діти твої, Україно!», присвячена Т.Г. Шевченку, та «Мамо, вічна і кохана…» до Міжнародного дня матері.

Із 2004 року – президент Міжнародної громадської організації «Об’єднання українців світу». Популяризуючи українську культуру, відвідав ряд європейських країн, де налагодив контакти з лідерами українських діаспор для активізації діяльності освітніх, наукових, культурно-мистецьких проектів.

У 2008 р. загальнонаціональною програмою «Людина року» Михайло Поплавський визнаний «Людиною року».

2010 року на Першому національному каналі стартував авторський телепроект М. Поплавського «Шеф-кухар країни», який пропагує українську кухню, здорове харчування та національні традиції. 

У 2012 році світ побачив вікопомний український пісенний телемарафон «Пісня об’єднує нас» – спільний проект КНУКіМ, Першого національного телеканалу та телерадіокомпанії «Ера». Ідея проведення в Україні музичного марафону української пісні належала М. Поплавському – генеральному продюсеру і головному режисеру-постановнику проекту та генеральному директору Першого національного телеканалу Єгору Бенкендорфу. Пісенний телемарафон безперервно транслювався у прямому ефірі Першого національного телеканалу 110 год. 4 хв. 30 сек. (з 29.03 по 02.04.2012). У ньому взяли участь 1500 солістів, 275 колективів, які виконали 3 тисячі пісень. Марафон побачили в 155 країнах. Він був зафіксований у «Книзі світових рекордів Гіннеса» як «Найтриваліший пісенний марафон у світі». Вперше в історії світової культури Україна в музично-пісенному дискурсі на весь світ заявила про свою національно-культурну ідентичність.