Demo

PR в подіях від А до Я

На кафедрі зв’язків з громадськістю і журналістики продовжуються, насичені корисними майстер-класами, навчальні будні. Цього разу майбутнім медійникам про специфіку роботи у сфері піару розповіла PR-менеджер видавництва «КМ-Букс» Олена Ходорчук.

Продовжити

Відкрита лекція Олександри Синовец

Факультет журналістики і міжнародних відносин та Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики КНУКіМ та Департамент міжнародного співробітництва організували зустріч студентів із кандидатом соціологічних наук (Ph.D), доцентом Факультету управління та організації Силезького технічного університету м. Забже (Польща) Олександрою Синовец.

Продовжити

Медіафестиваль «Журналістика Today»

В Університеті культури відбувся масштабний медіафестиваль «Журналістика Today». На заході майбутні студенти Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики поринули у захопливий світ медіасфери, сповнений корисних майстер-класів та цікавих конкурсів.

Продовжити

Покоління Z

Generation Z  або покоління  Z  — це люди, які народилися наприкінці дев'яностих – на початку двотисячних років. Це покоління технологічного буму та інтернету…

Продовжити

Авторська журналістика як основа розслідування

Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики Київського національного університету культури і мистецтв постійно запрошує до студентів на творчі зустрічі, майстер-класи і тренінги відомих постатей медіа-сфери. Сьогодні майбутні журналісти й піарники мали змогу особисто поспілкуватися з креативним продюсером департаменту журналістських розслідувань каналу «1+1», ведучим програми «ГРОШІ» Олександром Дубінським.

Продовжити

Print VS Digital в українському медіапросторі

Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики продовжує серію корисних і цікавих майстер-класів від справжніх професіоналів медіа-сфери України та світу. Цього разу до майбутніх журналістів на прес-конференцію завітала головний редактор модного журналу Burda Style Ольга Юр’єва.

Продовжити