Demo

PR в подіях від А до Я

На кафедрі зв’язків з громадськістю і журналістики продовжуються, насичені корисними майстер-класами, навчальні будні. Цього разу майбутнім медійникам про специфіку роботи у сфері піару розповіла PR-менеджер видавництва «КМ-Букс» Олена Ходорчук.

 

Представила гостю заступник декана з організаційно-виховної роботи Факультету журналістики і міжнародних відносин Анжеліка Досенко.

«Олена Ходорчук – яскравий приклад успішної молодої людини, яка вдало поєднує свою діяльність у галузі public relations та видавничій справі. Саме тому досвід роботи, яким вона поділиться сьогодні з вами, є безцінним як для піарників, так і для журналістів й видавців», – відзначила Анжеліка Костянтинівна.

У вступному слові Олена Ходорчук розповіла студентам про свій шлях у світ піару та підкреслила: «Робота у pr-агентстві – це ваш старт, можливість отримати необхідні вміння та знання. Проте не зупиняйтеся на цьому етапі. Прагніть до більшого і не бійтеся рухатися вперед». Також гостя порадила молоді не боятися говорити, що вона чогось не вміє: «Усі думають: піарники можуть все. І тільки з досвідом ви вчитеся казати, що насправді можете відповідати тільки за певний сегмент роботи».

У вступному слові Олена Ходорчук розповіла студентам про свій шлях у світ піару та підкреслила: «Робота у pr-агентстві – це ваш старт, можливість отримати необхідні вміння та знання. Проте не зупиняйтеся на цьому етапі. Прагніть до більшого і не бійтеся рухатися вперед». Також гостя порадила молоді не боятися говорити, що вона чогось не вміє: «Усі думають: піарники можуть все. І тільки з досвідом ви вчитеся казати, що насправді можете відповідати тільки за певний сегмент роботи».

Розповідаючи про роботу піарника з артистами, спікер зауважила: «Коли ви працюєте із зіркою, потрібно постійно вигадувати нові події, які були б цікаві ЗМІ та аудиторії. 50% піару – це вигадка pr-ника».

Окрему увагу Олена зосередила на співпраці зі ЗМІ: «Ви маєте отримати довіру у преси, на радіо, ТБ. Налагодіть дружні відносини із журналістами, запросіть їх на каву або чай. Будьте наполегливими у роботі зі ЗМІ».

Свої слова гостя підтверджувала прикладами з PR-кампаній шоу «Янголи цирку» і «Один вдома», презентації в Україні книг Фредеріка Бегбедера.

Основними етапами, про які розповіла Олена молоді, стали: залучення медіа-партнерів до співробітництва, спільні фотопроекти зі ЗМІ, організація тематичних публікацій у пресі, планування рекламних сіток. «Робіть так, аби умови бартеру зацікавили тих, з ким ви працюєте. Піар – це впізнаваність особистості чи бренду. Тому він дає не тільки популярність, але й прибутки», – наголосила Олена Ходорчук.

Даючи професійні настанови студентам, гостя зазначила: «Потрібно бути в темі і постійно читати новини. До того ж, вам треба мати велике терпіння, розумітися на психології, вміти йти на компроміси і головне – бути готовими до непередбачуваних ситуацій. Страхуйте себе у всьому, що ви робите. Майте у команді декілька людей «на підхват», знайте контакти усіх журналістів, беріть із собою на презентації копії матеріалів. Запасний варіант повинен бути завжди».

На завершення свого виступу Олена Ходорчук побажала майбутнім піарникам і журналістам успіхів, натхнення та порадила візуалізовувати свої задуми, адже це неабияк допомагає знайти у собі сміливість йти вперед до своїх мрій.

Теги: Майстер-класи, PR і журналістика