Demo

Print VS Digital в українському медіапросторі

Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики продовжує серію корисних і цікавих майстер-класів від справжніх професіоналів медіа-сфери України та світу. Цього разу до майбутніх журналістів на прес-конференцію завітала головний редактор модного журналу Burda Style Ольга Юр’єва.

Представила студентам гостю заступник декана з організаційно-виховної роботи Анжеліка Досенко:

«Ми вітаємо у КНУКіМ сьогодні людину, яка є яскравим прикладом побудови успішної кар’єри у молодому віці. Незважаючи на свій досить юний вік, Ольга Юр’єва вже не перший рік займає керівні посади, а нині є головним редактором популярного українського журналу. Вона володіє безцінним досвідом не тільки, як писати і що, а може розповісти і про те, як керувати так, щоб тебе слухали, бачили і сприймали».

Майстер-клас Ольга Юр’єва розпочала зі знайомства КНУКіМівської молоді з історією та продукцією Hubert Burda Media. Як відзначила спікер, нині медіаконцерн представлений у 19 країнах світу і випускає більше ніж 250 видань, над якими вже 30 років працюють понад 10 тисяч людей. Презентуючи журнал Burda Style, гостя зауважила, що в залежності від інтересів споживачів, редактори змінюють стиль та концепцію обкладинки випуску для кожної країни: обирають найбільш влучні фото, роблять акцент на різних матеріалах і пропонують увазі читачів новини про локальні тренди. В Україні Burda має власну екосистему CRAFT, що складається з друкованих журналів, їх Інтернет-версій, івентів та сторінок у соціальних мережах. Щомісячно видавництво охоплює аудиторію у 128 тис. унікальних користувачів.

Зі студентами Ольга спілкувалася про друковану журналістику, відмінності та подібності між print і digital. Як відзначила гостя, текст на сайт і текст у друкований журнал різняться між собою, але для підготовки обох журналістам і редакторам потрібно провести масштабну роботу: «Ви маєте підібрати ключові слова, орієнтуючись не на пошукового бота, а на читача, вдалий title, що відображатиме тематику матеріалу і буде унікальним, description. Головне у професії журналіста – це те, що люди хочуть почути і прочитати. Ми окремо плануємо випуски для print і digital, обираємо для них різні фото, сегментуємо матеріали».

Розповідаючи про роботу Burda Style, Ольга Юр’єва зазначила, що нині журнал працює за новою концепцією і спрямовує свою діяльність на більш молодого споживача: «Ми створюємо «швацький Vogue», де стиль глянцю поєднується із практичною інформацією для швачок. Активно почали використовувати технічні малюнки, на обкладинках – цифри, різноманітні шрифти, винесли адреси соціальних мереж і сайту. Потрібно завжди шукати щось цікаве, аналізувати, хто ваш користувач і що йому подобається, звертатися до альтернативних форматів».

Зустріч пройшла в невимушеній теплій атмосфері. КНУКіМівці цікавилися у гості особливостями функціонування журнального продукту у сучасному медіа-просторі, перспективами друкованих ЗМІ в Україні і світі та ділилися власними думками з актуальних питань. Найбільш активних студентів Ольга Юр’єва винагородила приємними сюрпризами – новими випусками журналу моди Burda Style.

Молоді Ольга також анонсувала власний курс лекцій з фаху журналіста і запросила до активної професійної співпраці, зокрема, у рамках проектів стажування на посаді персонального помічника, у відділах стилю, новин, департаментах комунікації та брендингу.

Теги: Майстер-класи, PR і журналістика