Demo

Медіафестиваль «Журналістика Today»

В Університеті культури відбувся масштабний медіафестиваль «Журналістика Today». На заході майбутні студенти Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики поринули у захопливий світ медіасфери, сповнений корисних майстер-класів та цікавих конкурсів.

Про специфіку роботи журналіста на телебаченні молоді розповіла репортер програми «Українські сенсації» на «1+1» Олександра Панасенко.

У своєму зверненні до абітурієнтів журналістка наголосила: «Головне, що повинен зрозуміти початківець – коли ти журналіст, у тебе відсутні «не можу», «не хочу», «втомився». Ти маєш завжди бути готовим працювати».

На прес-конференції вступники ставили питання гості про методи постановки голосу, критерії відбору журналістів на телебаченні, складнощі роботи репортера. Відповідаючи на питання молоді, Олександра Панасенко відзначила, що сьогодні майже кожен може бути журналістом завдяки соціальним мережам. Але професійний тележурналіст відрізняється від аматорів вмінням працювати з інформацією, глибоко аналізувати новини, шукати потрібні контакти і дані у державних реєстрах. «На телебаченні, якщо ви не будете вміти добре писати, ви будете просто «головою, яка говорить». Будьте сміливими, не забувайте про журналістську етику, не бійтеся брати на себе відповідальність та «виводити» людей на емоції. Найскладніше – зрозуміти формат ефіру, відчути концепцію програми», – наголосила Олександра.

Окрему увагу спікер приділила важливості набуття фахового досвіду: «Ви станете справжніми журналістами тоді, коли знайдете свою нішу. І чим раніше ви це зробите, тим краще буде для вас. Вступайте на журналістику. Ви не програєте, якщо оберете ширший профіль, ніж вас цікавить».

Поділилася практичним досвідом із майбутніми студентами і представниця «S&AGroup», головний редактор журналу «Дзеркало моди» Анна Мельниченко.

Абітурієнтам гостя представила два погляди на журналістику – журналістика як ремесло і журналістика як професія.

«Журналістика як ремесло не передбачає фахової освіти. Вам достатньо буде знайти наставника. Ви отримаєте швидкий результат, але не глибоке занурення у фах.

Натомість журналістика як професія вимагає високого рівня експертизи та самоцензури, розуміння законів, яким підкорюється інформація, методів впливу на глядача, читача чи слухача», – підкреслила Анна.

Із неабияким зацікавленням вступники слухали настанови Анни Мельниченко на тему «Що буде з вами, коли ви вступите на журналістику». Розповідаючи про зміни у житті першокурсника спеціальності «Журналістика», гостя акцентувала: «По-перше, ви будете багато читати і писати. Ви почнете інакше дивитися на інших людей. Ви завжди триматимете руку на пульсі, постійно слухатимете, дивитиметеся новини і аналізуватимете їх».

Для того, щоб виявити серед абітурієнтів найбільш перспективну та обдаровану молодь, яка зможе працювати у галузях журналістики і піару, гостям запропонували узяти участь у цікавих конкурсах.

Виконуючи перше завдання, вступники поділилися на 4 команди. Кожна група за 10 хвилин мала вигадати власні назву та гасло, проявивши креативність, дотепність і оригінальність, та представитись аудиторії. Оцінювало виступи професійне журі: репортер каналу «1+1» Олександра Панасенко, заступник декана з організаційно-виховної роботи Факультету журналістики і міжнародних відносин Анжеліка Досенко та студентський декан Факультету журналістики і міжнародних відносин Ілля Ярош.

Результатами старанної роботи молоді стали такі назви команд: «Ідучи по сліду», «Правдива Кропива», «Fast News» і «Різнобарв’я».

У другому конкурсі кожен учасник самостійно аналізував запропоновану йому новину та інтерпретував її як з позитивного боку, так і з негативного. Почергово абітурієнти виголошували свої варіанти подання новин «Чоловік здійснив політ в гамаці, прив’язаному до дрона» та «У харківському зоопарку пугач втік із клітки й приносив впольовану здобич своїй самці».

Поки журі підбивало підсумки змагань, на зустріч із талановитою молоддю завітав Михайло Поплавський.

«Студенти Університету культури проходять стажування за кордоном та мають змогу одночасно отримати два дипломи: український і європейський! У сфері журналістики ми співпрацюємо з університетами Лондона, Варшави та Мілану, – звернувся до абітурієнтів Михайло Поплавський і додав: Піарники і журналісти мають бути активними й харизматичними. Університет культури чекає на перспективну, талановиту та амбіційну молодь!».

На завершення медіафестивалю Михайло Поплавський особисто вручив учасникам сертифікати та нагородив переможців.

У конкурсі на найкращу назву першість виборола команда «Fast News».

Перемогу у номінації «Креатив» здобула абітурієнтка Дарина Глущенко, «Зв’язки з громадськістю та реклама» – Владислава Шевченко, «Журналістика» – Олена Чернік.

Вражені цікавим університетським заходом, майбутні журналістки Лідія Яцкова та Олена Чернік не приховували своїх емоцій.

«Це було дуже цікаво! Я дізналася чимало нового про журналістику, поспілкувалася з фахівцями цієї галузі. Завдяки медіафестивалю я зрозуміла, що журналістика – це не просто робота, а спосіб життя», – відзначила Олена. «Для мене медіафестиваль теж став дуже пізнавальним. Я змогла на практиці познайомитись із майбутньою професією, побачити, як працюють журналісти, чим вони живуть», – додала Лідія.

 

Теги: Фестивалі, PR і журналістика