Demo

Вілена Воронова: «Харизматиками народжуються, а людьми-брендами стають»

На Кафедрі зв’язків з громадськістю та журналістики відбувся майстер-клас «Бренд: стратегія можливостей» відомого українського політбрендолога Вілени Воронової.

Представив гостю завідувач Кафедри PR, доктор наук, професор Михайло Поплавський:«Ми продовжуємо серію майстер-класів із відомими успішними людьми, котрі діляться своїм багатим професійним досвідом. Сьогодні в Університеті культури генеральний директор міжнародного бренд-консалтингового агентства «BRANDING CONSULTINGVVV», брендмейкер, політбрендолог, релайтер – Вілена Воронова».

«Бренд – це ментальна конструкція, котру люди сприймають емоційно на когнітивному рівні», – розпочала майстер-клас релайтер.

Спікер зауважила, що бренд буває особистісним, географічним, корпоративним, торгової марки та події.

Щодо особистісного Вілена зауважила: «Бренд – найкраща інвестиція в себе, котра приносить високі дивіденди. Для створення якісного бренду потрібно докласти багато зусиль та щодня проводити аудит свого часу, аби правильно його використовувати. Пам’ятайте, що харизматичними особистостями народжуються, а людьми-брендами стають».

Також політбрендолог зазначила, що непотрібно соромитися своїх вад чи недоліків, тому що часто саме вони можуть стати вашою родзинкою, адже найбільше у світі нині вартує індивідуальність.

Разом із студентами релайтер обговорила перспективи створення бренду для України. На думку спікера, наша держава має великий потенціал для того, щоб зайняти одне з передових місць у світовому рейтингу туристичних країн.

«Кожна місцевість має свою неповторність, яку потрібно неординарно презентувати. Наприклад, якщо говорити про Полтавщину, то одразу всі підсвідомо починають думати про галушки. Насправді ж, цей регіон має іншу сильну сторону – велику кількість висококваліфікованих стоматологів, які можуть залучити іноземних інвесторів для створення перспективної медичної бази. У такому випадку, багато людей будуть приїжджати на Полтавщину за стоматологічними послугами. Саме на цьому й варто акцентувати при формуванні бренду»,– сказала Вілена Воронова.

Генеральний директор міжнародного бренд-консалтингового агентства «BRANDING & CONSULTING VVV» наголосила на тому, що Університету культури – це чудовий бренд в галузі освіти.

До того ж, звернулась до студентів зі словами: «У вас дуже потужна кафедра, котра випускає справжніх фахівців в галузі піару та журналістики. Саме ви, молоде покоління, своїми словами та діями будите створювати новий бренд «Україна», який стане ще більш відомим у всьому світі. Бажаю вам удачі, творчого натхнення та стрімкого кар’єрного росту. Хочу подякувати за теплий прийом, позитив і щирі усмішки».

На знак вдячності за такий цікавий та інформативний майстер-клас студенти та викладачі презентували пані Вілені букет квітів і на згадку про чудову зустріч   робили  спільні фото та селфі.