Demo

Університет культури – вибір амбіційної молоді

Університет культури гостинно зустрів абітурієнтів із загальноосвітніх навчальних закладів Фастова і столиці. Молодь пройшла експрес-реєстрацію та відправилась на екскурсію університетом.

На початку вступники відвідали одну з найпотужніших кафедр вишу – зв’язків з громадськістю і журналістики Факультету журналістики і міжнародних відносин. Її створення у 1996 році ініціював доктор наук, професор, а нині завідувач кафедри Михайло Поплавський. Науково-педагогічний склад кафедри представлений провідними PR-технологами, брендологами, іміджмейкерами, журналістами, письменниками, літературними критиками: Володимир Даниленко – український письменник-прозаїк, критик, літературознавець, голова Київської міської організації Національна спілка письменників України; Микола Тимошик – академік АН вищої освіти України, член Національних спілок письменників і журналістів, лауреат премій імені Івана Огієнка, Івана Франка, Якова Гальчевського, Міжнародної премії родини Воскобійників; Вадим Пустотін – засновник та директор бренд-консалтингової компанії «Следопыт»; Денис Богуш – віце-президент Української PR-Ліги, президент Bohush Communications, член Міжнародної асоціації паблік рілейшнз в Україні; Віктор Рибаченко – член Координаційної Ради Міжнародної Спілки іміджмейкерів та Спілки журналістів України, шеф-редактор американської української незалежної газети «Час і Події» (Чикаго), віце-президент Асоціації політичних психологів України.

Окрім викладачів-практиків, студенти кафедри отримують фаховий досвід під час майстер-класів відомих журналістів провідних телеканалів, теле- і радіоведучих, політтехнологів, власників медіагруп, PR- і рекламних агенцій. До того ж, кафедра є організатором цікавих заходів: «Журналістика Today», «Видавничий NON STOP», медіафестивалів «Молоді та креативні» і «Сolorful PR».

Важливу роль у формуванні майбутніх фахівців відіграє участь студентів у вітчизняних та міжнародних конкурсах, виставках, фестивалях: Міжнародний конкурс студентських комунікаційних проектів «Мас-медіа Перспектива»; Студентський фестиваль соціальної реклами «МЕДІА КЛАС»; Міжнародний студентський фестиваль реклами; Український студентський фестиваль реклами; виставка реклами, маркетингу та мас-медіа REX.

Ознайомившись з перевагами навчання на кафедрі журналістики і PR, абітурієнти завітали до мультимедійних аудиторій та інноваційних лабораторій факультетів журналістики і міжнародних відносин; готельно-ресторанного і туристичного бізнесу; дизайну і реклами; музичного мистецтва; економіки, права та інформаційних технологій; хореографічного мистецтва; культурології. Також вступники відвідали знімальні павільйони, фотостудії та студії звукозапису Факультету кіно і телебачення й Факультету режисури і шоу-бізнесу.

Гості мали змогу поспілкуватися з викладачами особисто, поставити запитання та навіть розпитати студентів про умови навчання, гуртки, спортивні секції і дозвілля.

Особливо цікавою для молоді виявилась інформація про Українсько-польський центр, який забезпечує поглиблене вивчення іноземних мов та перспективи закордонного навчання. З діяльністю центру абітурієнтів ознайомив проректор Університету культури Анатолій Гуменчук, повідомивши молоді про міжнародну співпрацю вишу та освітню програму «Подвійний диплом», відповідно до якої студенти можуть отримати одразу два дипломи – український та європейський.

Після цікавої, інформативної та надзвичайно корисної екскурсії вступники були настільки вражені, що навіть не хотіли повертатися додому. Молодь ділилась приємними емоціями про виш і робила селфі.