Demo

Імідж і репутація

В Університеті культури відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Імідж і репутація. Репутаційний менеджмент: історія, сучасність, тренди майбутнього» за участі викладачів, науковців, експертів і фахівців-практиків України, Польщі, Чехії, Великої Британії та Словенії.

Відкрив науковий захід доктор педагогічних наук, професор, завідувач Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики Михайло Поплавський: «Вітаю вас на міжнародній науково-практичній конференції. Тема є дуже актуальною, а тому вимагає безпосередньої уваги. Науковці матимуть нагоду обговорити та проаналізувати питання щодо інформаційно-комунікативних технологій, суспільної свідомості, інноваційного PR-інструментарію, репутаційного менеджменту та брендингу».

Розпочалась конференція із пленарного засідання, де учасники зосередили увагу на побудові бренду та трендових ресурсах навчального процесу у вищих навчальних закладах.

Першим доповідь представив ректор Варшавського університету менеджменту Павло Чернецький (Czarnecki Pawel), який порушив тему «Етичні аспекти медіа та PR». По завершенні доповіді гість висловив вдячність за запрошення до Університету культури та особисто Михайлу Поплавському.

З вітальною промовою до присутніх звернувся ректор Чеського ВНЗ Newton College Jan Mojzis: «Я пишаюсь, що Чехія та Україна тісно співпрацюють, адже наші країни мають спільну історію та походження. Це велика честь для мене брати участь у такій масштабній події. Я щасливий, що конференція організована в Університеті культури, з яким ми підтримуємо дружні відносини», – сказав ректор.

Тему «Побудови бренду університету» висвітлив у своїй доповіді проректор Newton College Jiri Kolenak, розкривши 5 базових елементів.

Особливу увагу викликав медіа-експерт Варшавського телебачення – Devid E. Kalisz, який презентував доповідь «Сила брендингу роботодавця».

Тему персонального брендингу розглянув доктор психологічних наук Вищої Варшавської школи менеджменту Dimir Kostrica: «Важливо знати одну річ: кожен з нас є брендом, потрібно лиш залишатися цікавим».

Керівник дослідного центру ReputationLab Андрій Кашпур презентував методику моделювання багатофакторних інформаційних взаємодій, котру він зі своєю командою розробляв понад 5 років.

Завершилось пленарне засідання доповіддю кандидата наук із соціальних комунікацій, доцента Кафедри телебачення і радіомовлення КНУ ім. Т. Шевченка, випускниці Університету культури Інни Черемних, присвячена «Трендовим ресурсам навчальних процесів у ВНЗ».

Надалі учасники конференції мали змогу поспілкуватися і поділитися враженнями під час брейк-кави.

За тематичними напрямками науковці продовжили працювати у двох секціях:

Секція 1: керівник – Микола Тимошик, доктор філологічних наук, професор Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики КНУКіМ

Секція 2: керівник – Лариса Кочубей, доктор політичних наук, професор Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики КНУКіМ.

Учасники конференції представили тези доповідей, розкривши аспекти та особливості формування іміджу і репутації, побудови бренду та технології маніпуляції суспільною свідомістю.

Наприкінці заходу Михайло Поплавський вручив науковцям іменні сертифікати і зазначив: «Університет культури ─ це вже бренд в Україні, це білий лайнер, який впевнено тримається на плаву освітнього ринку країни».