Demo

Медіа-фестиваль «Colorful PR» в Університеті культури

Учасники XV Міжнародного фестивалю-конкурсу «Прес-весна на Дніпрових схилах» завітали до Університету культури на майстер-клас від Михайла Поплавського.

Зустрічали талановиту молодь у столичному навчальному закладі профорієнтаційний штаб «Абітурієнт-2017», викладачі вишу та активні студенти.

Для гостей Факультет журналістики і міжнародних відносин організував захопливу екскурсію інноваційними лабораторіями і сучасними аудиторіями, професорсько-викладацький колектив презентував престижні спеціальності факультету і розповів про великі перспективи по завершенні навчання в Університеті культури.

Найочікуванішим для молоді став майстер-клас від Михайла Поплавського.

Учасникам медіа-фестивалю Михайло Поплавський розповів про втілення у життя PR-проекту «Співаючий ректор як технологія».

«Для розкрутки Університету культури в 1997 році Кафедрою PR було розроблено проект «Співаючий ректор». Сам вихід ректора на сцену повинен був викликати шок, стрес і його несприйняття. Чого ми і досягли – про університет дізналася вся країна», – відзначив Михайло Поплавський.

Захоплено молодь слухала про виникнення ідеї проекту, сучасні pr-технології, використані для її реалізації, та результати.

Окрему увагу Михайло Поплавський зосередив на секретах досягнення успіху в журналістиці й піарі:

«Ви маєте бути кращими! Ми сповідуємо філософію переможців і лідерів. У вас повинна бути «фішка». Здивувати – означає перемогти.

Якщо хочете бути успішними, у вас мають бути природні дані, інтуїція, працелюбність, працездатність і воля до перемоги. Ваша доля у ваших руках. Ви є режисерами свого життя.

Університет культури – це потужний професорсько-викладацький склад, студентський дух, свобода творчості. Кафедра зв’язків з громадськістю і журналістики вишу – найпотужніша в Україні. Впевнений: об’єктивна журналістика – це майбутнє європейської України!».

Натхненні майстер-класом, юні журналісти та піарники активно ставили питання Михайлу Поплавському і цікавилися новими піар-проектами.

«Я давно мрію вступити до Університету культури. Зустріч із Михайлом Поплавським надихнула мене і переконала: потрібно досягати своїх мрій і впевнено йти до мети! Вдячна вишу за чудові емоції, а Михайлу Поплавському – за надзвичайно корисну інформацію! Університет культури – це успішний навчальний заклад, у якому кожен може реалізувати себе!» – поділилася враженнями гостя з Новоград-Волинського Катерина.

Учасників медіа-фестивалю також запросили долучитися до фото-конкурсу «Colorful PR». Усі охочі мали зробити оригінальне фото на одній зі спеціально облаштованих фото-локацій «Жовтий PR», «Зелений PR» та «Рожевий PR» і викласти у соціальні мережі із хештегами #colorfulPR #knukimPRfest. Результати конкурсу стануть відомими вже 27 травня, а його переможці отримають ексклюзивні подарунки від Михайла Поплавського.

Теги: Майстер-класи, Фестивалі, PR і журналістика