Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
+38 (044) 286 42 31
Телефон

Реклама і зв'язки з громадськістю

Image

Реклама і зв'язки з громадськістю

це наука і мистецтво організації та здійснення піар-діяльності, формування довіри, популяризації продукту за допомогою поширення та обміну інформацією. Основним завданням спеціаліста цієї сфери – є досягнення взаєморозуміння між тією компанією, на яку він працює, і її клієнтами, партнерами, владою усіх рівнів, журналістами, населенням та реклама і просування продукту, фірми або ж особи.

Чим займається фахівець з реклами та піару:

розробляє PR-стратегію

працює над створенням іміджу

співпрацює зі ЗМІ

організовує прес-конференції та інтерв'ю

готує і поширює інформацію

планує рекламні компанії та координує їх

контролює бюджет

Специфіка діяльності експерта зі зв'язків з громадськістю багато в чому обумовлена тим, що ринок потенційних роботодавців неймовірно широкий і різноманітний. PR-відділи організовані у всіх західних компаніях, які працюють на українському ринку, а також у багатьох українських компаніях і майже у всіх ЗМІ

Що вивчатимете протягом навчання?

Під час навчання студенти опановують різні спеціальності, які допоможуть освоїти професію та стати кваліфікованими фахівцями. Поглиблене вивчення, запропонованих програмою предметів, дозволить дізнатися усі секрети професії.

• Соціальні комунікації
• Медіадизайн
• Медіапсихологія
• Конфліктологія та теорія переговорів
• Спічрайтинг та копірайтинг
• Креативність у рекламі та PR
• Брендинг
• Стратегії антикризових комунікацій
• Консалтинг в рекламі та PR
• Технології проведення виборчих кампаній
• Організація PR-заходів
• Бізнес-комунікації
• Медіатехнології
• Медіаменеджмент
• Екстремальний PR

Бази практики

Уже з першого року навчання студенти проходять практику на провідних медіаплатформах країни! Вони відвідують інформаційні агентства, телестудії, піар-компанії, видавництва, спілкуються з експертами в цих галузях.
Client 1
Client 1
Client 1
Client 1
Client 1
Client 1

ДЕ ПРАЦЮВАТИМЕТЕ?

На даний момент практично на кожному великому і середньому підприємстві трудиться хоча б один PR-менеджер. При необхідності виконання великого обсягу роботи організовується цілий PR-відділ. Що стосується невеликих компаній, то вони воліють наймати співробітників-універсалів. Тому у менеджера, що пройшов курс навчання ще й з маркетингу або рекламі, набагато більше шансів знайти хорошу роботу. Існує понад 60 посад, на яких може працювати кваліфікований PR-спеціаліст та рекламник.

Такі професіонали необхідні в найрізноманітніших сферах:

PR і рекламні агенції

Відділи зв’язків з громадськістю

Прес-служби

Засоби масової інформації

Органи державної влади

Комерційні установи

Громадські організації

СКІЛЬКИ ЗАРОБЛЯТИМЕТЕ?

PR-фахівці та журналісти — важливі як у бізнесі, так і в органах державної влади й управління. Їхні заробітки завжди дуже високі. Іноді одна успішно проведена PR-кампанія може фінансово забезпечити фахівця на багато років уперед. На посаді асистента PR-менеджера чи кореспондента в креативному агентстві заробітки сягатимуть від 10 000 до 100 000 гривень.

ПЕРЕВАГИ ПРОФЕСІЇ:

Затребуваність фахівців
Висока заробітна плата
Широкий вибір сфер життєдіяльності, де можна себе проявити
Перспективи кар’єрного зростання в професії
Можливість працювати в будь-який час і в будь-якому місці
bottom-logo.png
Талановитим вхід без черги!
Київ, Є. Коновальця, 36,
корпус №1, каб. 905
+38 (044) 286 42 31
© 2018 Факультет журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ.

Search