Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
097 668 60 02
Наконечний Володимир Михайлович (міжнародні відносини)
068 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович (реклама і зв'язки з громадськістю)
096 830 02 57
Досенко Анжеліка Костянтинівна (журналістика)

Новини

Професійні лайфхаки головного редактора Cosmopolitan Ukraine

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

На Кафедрі зв’язків з громадськістю і журналістики в рамках соціально-освітнього проекту «Школа PRактиків» відбувся майстер-клас для студентів від Олександри Буринської – головного редактора одного з найпопулярніших глянцевих журналів в Україні та світі «Сosmopolitan».

Під час зустрічі Олександра Буринська поділилася принципами роботи журналу, розповіла про відмінність української версії і про особливості вибору обкладинки. Також головний редактор зазначила: «Наша фішка в тому, що ми беремо масовістю. Ми – «Zara» у світі журналів».

Олександра вважає, що українським дівчатам не вистачає нотки безтурботності і позитиву, тому «Cosmopolitan Ukraine» намагається подарувати саме ці почуття, щоб дівчата могли читати і відпочивати одночасно. «Наприклад наші колеги-американці в кожному номері подають статтю на соціальну тему. Ми цього не робимо свідомо, тому що вважаємо, що трагедій в нашому житті і так вистачає», – розповіла Олександра Буринська.

Майстер-клас видався інформативним і корисним, адже головний редактор поділилася зі студентами світовими тенденціями:

Бодіпозитив. У журналах досі спостерігається засилля дівчат з бездоганними тілами, але зараз час диктує моду «любити тіло таким, яким воно є».

Фемінізм. Впевненість у собі, незалежність і власні цінності – ось такими характеристиками хочуть володіти сучасні дівчата. Вони не жертвують собою заради когось і не вимагають, щоб хтось жертвував собою заради них.

Здоровий спосіб життя. Це актуальна тема, яка тягнеться червоною ниткою вже по всьому світу, і тим не менш, це ціле «неоране» поле для досліджень.

Індивідуалізм. У сучасному світі люди починають усвідомлювати власну значущість і унікальність.

Інфлюенсери. Соціальні мережі та блоги виходять на перший план, іноді затьмарюючи навіть рейтингові ЗМІ.

Стрімкий розвиток месенджерів. Масовість, яка створюється в соціальних мережах, – це антитренд нового покоління.

Відеоконтент приречений на успіх.

За традицією юні студенти активно ставили питання, цікавилися думкою Олександри у сфері журналістських тенденцій і розпитували про просування журналу, а наостанок робили селфі з гостею на пам’ять.

bottom-logo.png

Зв'язки з громадськістю (PR):
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

Журналістика:
(096) 830 02 57
Досенко Анжеліка Костянтинівна

Міжнародні відносини:
(097) 668 60 02
Наконечний Володимир Михайлович

© 2018 Факультет журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ.

Search