Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
+38 (044) 286 42 31
Телефон

Новини

Формула успішного PR культурних заходів

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

На базі Факультету режисури і шоу-бізнесу відбувся майстер-клас з PR культурних проектів, на якому побували студенти і нашого факультету.

     Лекцію проводила Катерина Звєздіна, PR-директор Одеського міжнародного кінофестивалю, Української кіноакадемії та венчурного фонду TA Ventures.

     Зустріч розпочалася з того, що Катерина розповіла слухачам про поняття «венчурний фонд», яке має знати кожен сучасний піарник. Це інвестиційний фонд, який орієнтований на роботу з інноваційними підприємствами та проектами , іншими словами «стартап». Саме з них починаються масштабні проекти національного рівня, головне- це правильно їх «розкрутити» і наділити філософію, яку зрозуміють всі. 

    «Ви як піарники маєте бути зрозумілими ля своєї аудиторії» — зазначає Звєздіна. Також вона порекомендувала не використовувати часто наукові визначення з Інтернету, щоб не втрачати аудиторію через надмірну інтелектуальність. Катерина неодноразово робила акцент на тому, що PR- це дивовижне поєднаяння інформування з мистецтвом комунікації, що надає цій роботі цікавості та яскравості.

     Для того, щоб студенти трохи відпочили від нової теорії PR-директор трохи розказала про особливості своєї роботи та досвіду. Оскільки вона є ключовою фігурою заходу Української кіно академії вона показала ексклюзивну відео-презентацію проекту Української кіно академії — «Золота дзиґа». Відомі постаті українського кінематографу називають «Золоту дзиґу» Ренесансом українського кіно. Звєвдіна зазначила, що основне завдання Української кіноакадемії — популяризація українських акторів. «Особисто мені хотілося, що б в подальшому на цьому відео ви впізнавали не тільки Ахтема Сеїтаблаєва, а й інших українських режисерів та акторів, які в майбутньому стануть нашою гордістю» — з оптимізмом в очах і посмішкою на устах промовила Катерина.       

       Також вона здивувала аудиторію цікавим фактом зі статистики: яке питання найчастіше задають PR-директору? Студенти кожен раз цілили «в дев’ятку» своїми відповідями, але такого вони точно не очікували. Правильною відповіддю виявилося питання «А якщо піде дощ?». Катерина Звєздіна згадала його як підводу до наступної важливої теми в роботі піарника. Він відповідає навіть за пожежну безпеку, адже у будь-якому випадку за халатність технічних працівників івенту або компанії завжди перед журналістами і громадськістю відповідає піарник. Це не просто професія, а колосальна відповідальність за себе, команду і проект в цілому. 

        Після цього  піарниця підійшла до «найсмачнішого» в своєму майстер-класі — формула PR культурних проектів. Для студентів вона все подала покроково і в схемах:

1. Спирайтесь на свій досвід. Новинки — це без сумніву добре, але попередні помилки потрібно враховувати і зробити все можливе для їх уникнення.

2. Поєднання PR і журналістики. Обидві професії пов’язані з головною одиницею нашого життя — інформацією. Її потрібно вміти подати так, щоб викликати довіру аудиторії і прорахувати інтерпретацію кожного реципієнта, враховувати його інтереси.

3. Не піддаватися стресовим ситуаціям. Для будь-якого заходу має бути «план Б». Не можна нехтувати відпочинком навіть під час напружених часів для компанії, бо він гальмує процес роздумів та генерацію геніальних ідей.

4. Постійна робота з командою. Подолайте в собі синдром під назвою «Я-все-сам». Часто трапляється, що блискучі ідеї можуть приходити серед шумної компанії колег, які об’єднуються в цілісне рішення, яке удосконалить проект, вирішить нагальну проблему або наштовхне на свіжу та неординарну думку.

   Катерина присвятила цілу тему своєї лекції щодо командної роботи, оскільки вона є хребтом організації. Вона поділилася своїми принципами, які допомагають їй підтримувати дружні стосунки з колегами і мотивувати їх для успішної праці:

1. Підлеглих немає, є тільки колеги.

2. Кожен має свою зону відповідальності для того, щоб відчувати свою значимість у команді.

3. Потрібно уважно спостерігати і швидко приймати рішення.

4. Досвідченому я пораджу кмітливого і готового вчитися. (за словами Катерини Звєздіної це — золоте правило керівника).

        Майбутнім журналістам вона дала пораду в роботі з закородонними колегами: бути лаконічним і точним. 

       Майстер-клас закінчився фотосесією з Катериною Звєздіною, професіоналом своєї справи. Після цього вона поділилася своїми контактами і повідомила про те, що Українська кіноакадемія набирає волонтерів на проект «Злолта Дзиґа» і з радістю відповіла на численні питання студентів тет-а-тет.

bottom-logo.png
Талановитим вхід без черги!
Київ, Є. Коновальця, 36,
корпус №1, каб. 905
+38 (044) 286 42 31
© 2018 Факультет журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ.

Search