Київ, Є. Коновальця, 36, корпус №1, каб. 905
097 668 60 02
Наконечний Володимир Михайлович (міжнародні відносини)
068 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович (реклама і зв'язки з громадськістю)
096 830 02 57
Досенко Анжеліка Костянтинівна (журналістика)

Новини

Професійні лайфхаки піарниці Андре Тана

Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

В рамках соціально-освітнього проекту Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики «Школа PRактиків» відбувся майстер-клас Катерини Ушкалової – PR-директора найвідомішого українського дизайнера Андре Тана.

Представила гостю молоді викладач Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики ФЖіМВ, директор Міжнародного комунікаційного агентства UNG-PR Вікторія Кулаковська.

Під час зустрічі зі студентами спеціалізацій «PR» і «Журналістика» Катерина Ушкалова розповіла про власні принципи роботи, корисні навички та «фішки». Також піарниця згадала про свій попередній досвід і пояснила різницю між роботою в PR-агенції та безпосередньо з клієнтом. PR-директор відзначила, що професія PR-фахівця універсальна і поєднує різні види діяльності та науки: психологію, маркетинг, event-менеджмент, SMM тощо. «Ви маєте створити бізнес-продукт із себе як піарника, адже клієнт повинен розуміти, з ким він має справу та на що може розраховувати, – наголосила Катерина Ушкалова. – Хоч сьогодні галузь українського PR досить популярна, проте в ній справді дуже мало професіоналів своєї справи, тож ви маєте усі шанси стати PR-фахівцями високого класу».

Майстер-клас видався інформативним і корисним, адже PR-директор поділилася зі студентами найцікавішим – власними професійними лайфхаками:

Збирайте контакти в різних сферах і створюйте власну базу даних, адже ви не знаєте, в який саме момент вони вам дійсно знадобляться.

Прес-реліз вже в минулому, пишіть новини!

Грамотно оформлений лист обов’язково достукаєтеся до серця журналіста: звертайтеся до нього конкретно, не забувайте вказувати «тему листа», прикріплювати фото і підписувати їх, а також давати посилання на світлини в кращій якості.

1 інфопривід в місяць – це хороший показник. Ваш клієнт повинен постійно бути присутнім в інформаційному і медіа-просторі.

Подумайте над тим, як одна подія може дати кілька інфоприводів для різних ЗМІ.

Не забувайте про прес-події і їх формати. Сьогодні прес-конференціями не здивуєш, а ось з менш формальними подіями, такими як прес-сніданки, завжди можна покреативити.

Якщо не вистачає бюджету, то є можливість створити колаборацію із зацікавленими партнерами: просто роз’ясніть їх вигоду!

Саме такими були головні меседжі зустрічі Катерини Ушкалової зі студентами, які активно ставили запитання, створювали ситуативні задачі та робили селфі з гостею на згадку.

bottom-logo.png

Зв'язки з громадськістю (PR):
(068) 739 37 70
Парфенюк Ігор Миколайович

Журналістика:
(096) 830 02 57
Досенко Анжеліка Костянтинівна

Міжнародні відносини:
(097) 668 60 02
Наконечний Володимир Михайлович

© 2018 Факультет журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ.

Search